Subject: https://realtimeeconomy.ee/konverents-2024
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Nov 2024 18:11:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Miks ei saa registreeruda? Sama error nii mobiilis, arvutis, erinevates
võrkudes.

Tänavune reaalajamajanduse konverents "Andmete jõud ettevõtluses" toob
valdkonna eksperdid ja ettevõtjad kokku arutama, millist kasu tõuseb
andmetest ja andmevahetusest ettevõtjatele, riigile ja Eesti inimestele.

ERROR

Kind regards,

Ringo Suigusaar

Estonia Country Manager

Mob. Ph.  +372 -5022470

WEB:  <http://www.hisense.com/> www.hisense.com

e-mal: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

**************************************************************************
*****************

This e-mail and any attachments may contain information which is
confidential, privileged,

proprietary or otherwise protected by law.The information is solely
intended for the named addressee

(or a person responsible for delivering it to the addressee). If you are
notthe intended recipient of this

message, you are not authorized to read, print, retain, copy or
disseminate this message or any part of it.

If you have received this e-mail in error, please notify the sender
immediately by return e-mail

and delete it from your computer.

**************************************************************************
*****************